1. Niniejszy regulamin, zwany dalej REGULAMINEM, określa warunki na jakich odbywa się konkurs prowadzony pod nazwą „Konkurs z okazji Black Week” zwany w dalszej części Regulaminu KONKURSEM.
2. Organizatorem KONKURSU jest Nocowanie.pl sp. z o.o. w Lublinie, ul. Nałęczowska 14, 20-701 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000343165, NIP 7123194407, REGON 060600118, o kapitale zakładowym 2 006 000,00 zł, zwany dalej Organizatorem.
3. Osoba biorąca udział w Konkursie (zwana dalej „Uczestnikiem”) wyraża zgodę na zastosowanie wszystkich postanowień niniejszego Regulaminu.
4. KONKURS trwa od 24.11.2023 do 30.11.2023. Wyniki zostaną opublikowane na Facebooku “Nocowanie.pl” w ciągu 7 dni od zakończenia konkursu.
5. KONKURS nie jest grą losową określoną w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U.Nr 201, poz. 1540).
6. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany, administrowany ani związany z serwisem społecznościowym Facebook ani jego właścicielem czy administratorem. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje związane z Konkursem, powinny być kierowane do Organizatora na adres e-mail: marketing@nocowanie.pl.
7. Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie https://promocje.nocowanie.pl/konkurs-black-week-2023-regulamin.

Regulamin konkursu

„Konkurs z okazji Black Week”

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Uczestnikiem Konkursu może być osoba fizyczna, pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, posiadająca obywatelstwo polskie.
2. W KONKURSIE nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora oraz innych firm współpracujących przy organizacji i przeprowadzeniu konkursu ani członkowie najbliższej rodziny pracowników tych podmiotów.
3. W KONKURSIE mogą brać udział użytkownicy, którzy spełnią wszystkie warunki, określone w poście konkursowym, czyli:
a. dokonają rezerwacji noclegu na minimum 2 (dwie) noce, w minimalnej kwocie 250 (dwieście pięćdziesiąt) złotych przez serwis Nocowanie.pl spośród obiektów z rezerwacją natychmiastową w terminie od 24 listopada 2023 roku do 25 lutego 2024 roku,
b. Uzupełnią formularz zgłoszeniowy, w którym odpowiedzą na pytanie: Za co lubię Nocowanie.pl – formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem stronie https://promocje.nocowanie.pl/konkurs-black-week-2023
4. Aby wziąć udział w KONKURSIE Uczestnik w terminie określonym w punkcie 3 powyżej powinien przystąpić do KONKURSU oraz spełnić pozostałe warunki określone w niniejszym REGULAMINIE. Zgłoszenia po terminie lub nie spełniające warunków nie będą brane pod uwagę.
5. Przystępując do KONKURSU, Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w ramach KONKURSU.
6. W przypadku podejrzenia oszustwa, naruszenia praw autorskich lub innych praw osób trzecich Organizator może podjąć decyzję o zdyskwalifikowaniu zgłoszenia w KONKURSIE.
7. Udział w KONKURSIE jest darmowy.

§2. WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE

1. Organizator dokona wyboru jednego Laureata („Zwycięzca Konkursu”) wyłącznie spośród tych Uczestników Konkursu, którzy w okresie Konkursu wypełnią zadania konkursowe. Nagrodzona zostanie jedna odpowiedź, która w ocenie Organizatora najlepiej spełni kryteria Organizatora, którymi będą: oryginalność, nietuzinkowość, pomysłowość, kreatywność.

2. Nagrodą są 2 (dwa) noclegi w obiekcie Willa Regina I Resort & SPA Zakopane lub Willa Regina II Resort & SPA Zakopane (ze śniadaniem i dostępem do SPA), w zależności od dostępności miejsc noclegowych, w wybranym przez Zwycięzcę terminie przypadającym między 01 marca 2024 r., a 31 maja 2024 r., z wyłączeniem świąt (29 marca – 01 kwietnia 2024) oraz majówki (26 kwietnia – 05 maja 2024), o wartości 1 040PLN (słownie: tysiąc czterdzieści złotych) brutto.

3. Odpowiedzi zostaną zweryfikowane i wybrane przez Organizatora. Nagroda konkursowa będzie wydawana wyłącznie w postaci określonej niniejszym regulaminem, bez możliwości wypłaty jej równowartości w gotówce lub zamiany na inną nagrodę rzeczową.

4. Zwycięzca KONKURSU zostanie powiadomiony o wygranej za pośrednictwem maila. Akceptując regulamin, zwycięzca wyraża zgodę na publikację swoich danych osobowych w celu poinformowania go o wygranej.

5. Zwycięzca KONKURSU zobowiązany jest do dostarczenia danych do wysyłki nagrody tj. imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail, adres zamieszkania w terminie 7 dni od daty ogłoszenia wyników KONKURSU.

6. W przypadku braku jakiegokolwiek kontaktu ze zwycięzcą w ciągu 7 dni od momentu poinformowania o fakcie zdobycia nagrody, oraz braku potwierdzonych danych do wysyłki, nagroda nie zostanie przyznana i pozostanie własnością Organizatora, który przekaże ją kolejnemu uczestnikowi KONKURSU.

7. Zwycięzca Konkursu traci prawo do przyznanej Nagrody w przypadku anulowania rezerwacji konkursowej z przyczyn dotyczących Zwycięzcy Konkursu. W przypadku utraty prawa do przyznanej Nagrody, Nagroda wygasa.

8. Z chwilą przyjęcia Nagrody, której jednorazowa wartość przekracza 2000 zł, Zwycięzca Konkursu otrzyma dodatkową nagrodę pieniężną w wysokości 11,11 % wartości przekazywanej mu Nagrody, w zaokrągleniu do pełnych złotych, która od razu zostanie potrącona przez Organizatora celem uregulowania ryczałtowego podatku dochodowego od osób fizycznych od przyznanej w Konkursie Nagrody (art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z 26 lipca 1991 r., t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2647 ze zm.) i przekazana do właściwego urzędu skarbowego. Potrącenie 10% podatku zryczałtowanego od wartości nagrody oznacza, że pieniężna część nagrody nie będzie wydana Zwycięzcy Konkursu.

§3. NAGRODY W KONKURSIE

§4. PRAWA I OBOWIĄZKI ORGANIZATORA

1. Organizator zobowiązuje się powiadamiać Uczestników o przebiegu Konkursu.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników, a w skrajnych przypadkach do blokowania uczestnictwa w Konkursie tych Uczestników, którzy naruszają postanowienia niniejszego Regulaminu, a w szczególności:
a. biorą udział w Konkursie z użyciem fikcyjnych danych,
b. prowadzą działania sprzeczne z prawem, z dobrymi obyczajami, a w szczególności, gdy godzą swym zachowaniem w interesy osób trzecich,
c. prowadzą działania, co do których zajdzie uzasadnione przypuszczenie, że mogą one prowadzić do prób obejścia Regulaminu lub zabezpieczeń i zasad funkcjonowania Konkursie,
d. prowadzą działania naruszające uzasadnione interesy Organizatora lub godzą w ich wizerunek.
3. W przypadku zaistnienia siły wyższej lub innego zdarzenia, na które Organizator nie ma wpływu i którym mimo dołożenia należytej staranności nie mógł przeciwdziałać, Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia, skrócenia, zawieszenia, przerwania lub odwołania Konkursu. W takim przypadku Organizator poinformuje Uczestników o powodach zaistniałych zmian i zaproponuje inną formę Konkursu, która nie pogorszy dotychczasowych warunków uczestnictwa, a w szczególności nie będzie oferować nagrody o mniejszej wartości lub gorszej jakości jak pierwotnie przyrzeczona.
4. Organizator Konkursu w zakresie dopuszczalnym prawem nie ponosi odpowiedzialności za:
a. ewentualne problemy techniczne, w szczególności związane z działaniem dostawców usług internetowych, które mogłyby mieć wpływ na wypełnienie warunków uczestnictwa w Konkursie,
b. połączenia internetowe, w szczególności za przerwanie, zawieszenie lub zniekształcenie takiego połączenia mogących spowodować stratę lub zniszczenie treści.

§5. SKŁADANIE I ROZPATRYWANIE REKLAMACJI

1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Konkursu, Uczestnicy mogą zgłaszać Organizatorowi w czasie trwania Konkursu, na adres siedziby Organizatora lub na adres: marketing@nocowanie.pl.
2. Zaleca się, aby reklamacja zawierała: imię, nazwisko i adres korespondencyjny Uczestnika. Zachęca się, aby reklamacja zawierała również opis i powód reklamacji.
3. Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w ciągu 14 dni od dnia ich otrzymania przez Organizatora.
4. Uczestnik zostaje powiadomiony o decyzji Organizatora listem poleconym wysłanym na adres podany w reklamacji w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji lub na udostępniony w tym celu przez Uczestnika adres e-mail.

1. Podanie Organizatorowi jakichkolwiek danych osobowych przez Uczestnika jest zawsze dobrowolne, niemniej jednak w pewnych wypadkach może być konieczne dla przeprowadzenia Konkursu i/lub otrzymania Nagrody/rabatu.

2. Organizator szanuje prawo Uczestników Konkursu do prywatności i będzie przetwarzać dane osobowe Uczestników w taki sposób, w jaki wymagają tego właściwe przepisy prawa dotyczące ochrony danych osobowych obowiązujące w Unii Europejskiej i innych krajach. W szczególności Organizator stosuje się do wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej nazywane „Rozporządzeniem” lub „RODO”) (Dz.Urz.UE.L 2016 Nr 119, str.1).

3. Dane osobowe Uczestników Konkursu są przetwarzane w celu wykonania obowiązków Organizatora z tytułu Konkursu, a także wypełnienia ciążących na Organizatorze obowiązków prawnych (np. umownych, podatkowych, rachunkowych), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
4. Odbiorcami danych osobowych przetwarzanych przez Organizatora mogą być podmioty współpracujące z Organizatorem – tylko w przypadkach, gdy jest to konieczne oraz w niezbędnym zakresie – w zakresie świadczonych na rzecz Organizatora usług oraz wspierania bieżących procesów biznesowych Organizatora, w szczególności dostawcy systemów informatycznych, usług IT, hostingodawcy.
5. Organizator będzie przechowywać dane osobowe Uczestników Konkursu przez okres wynikający z przepisów prawa podatkowego.
6. Uczestnik Konkursu ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – w zakresie przetwarzania danych osobowych w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Organizatora, oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
7. Dodatkowe informacje odnośnie do zasad i zakresu przetwarzania przez Organizatora danych osobowych Uczestnik może znaleźć także na stronie https://www.nocowanie.pl/info/polityka_prywatosci,10781,id,10781.html.

§6. DANE OSOBOWE UCZESTNIKÓW KONKURSU

§7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php ?
2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Organizatora); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy przedsiębiorcy telekomunikacyjnego).
4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

§8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Udział Uczestnika w Konkursie jest równoznaczny z zapoznaniem się przez Uczestnika z treścią niniejszego Regulaminu oraz oznacza akceptację zasad Konkursu zawartych w Regulaminie.

2. Wszystkie treści zawarte w materiałach reklamowych lub promocyjnych związanych z Konkursem mają charakter jedynie informacyjny. Moc mają jedynie postanowienia niniejszego Regulaminu i obowiązujące przepisy prawa.

3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego.

4. Wszelkie spory dotyczące Konkursu będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.

5. Zarówno Uczestnicy Konkursu jak i Organizator będą dążyć do rozwiązywania wszelkich sporów powstałych na tle Regulaminu Konkursu w sposób ugodowy, na drodze negocjacji.

6. Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Konkursu, których nie był w stanie przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych w tym siły wyższej.