Zasady promocji

model podwójnej wizytówki

§ 1

  1. Organizatorem promocji, zwanej dalej „Promocją”, jest NOCOWANIE.PL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lublinie, przy ul. Nałęczowskiej 14, kod 20-701, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000343165, adres mailowy: bok@nocowanie.pl, numer telefonu: (81) 441-83-36, posiadający status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1790), zwana dalej „Organizatorem”.
  2. Organizator jest wyłącznym podmiotem organizującym oraz finansującym niniejszą Promocję.
  3. Promocja jest prowadzona na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. Niniejszy Regulamin jest udostępniany w siedzibie Organizatora, na stronie internetowej https://promocje.nocowanie.pl/podwojna-wizytowka-regulamin-listopad, a na życzenie Uczestnika – także za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  5. Regulamin promocji („Regulamin”) stanowi podstawę organizacji Promocji i określa prawa i obowiązki jego Uczestników.
  6. Promocja nie jest konkursem, grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, których wynik zależy od przypadku. Nie jest też żadną inną formą gry losowej przewidzianej w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 227).
  7. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu Serwisu udostępnianego pod adresem: https://www.nocowanie.pl/info/regulaminy,610,id,610.html oraz przepisy powszechnie obowiązującego prawa Rzeczypospolitej Polskiej.

Postanowienia ogólne

§ 2

Udział w Promocji

  1. Uczestnikiem Promocji może być każdy Aktywny Gospodarz korzystający z usług Serwisu Nocowanie.pl.
  2. Warunkiem udziału w Promocji jest zaakceptowanie niniejszego Regulaminu oraz przystąpienie przez Aktywnego Gospodarza do usługi Abonament Plus.
  3. Przystąpienie do Promocji następuje podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem Nocowanie.pl i wyrażenie woli korzystania z modelu tzw. podwójnej wizytówki, co oznacza konieczność akceptacji regulaminu Partnera Nocowanie.pl oraz dodania wizytówki rezerwacyjnej w portalu Noclegi.pl.
  4. Udział w Promocji jest całkowicie dobrowolny i bezpłatny.
  5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych danych lub danych osoby trzeciej przez Uczestników.
  6. Uczestnik Promocji nie jest uprawniony do otrzymania jakiegokolwiek ekwiwalentu, w tym ekwiwalentu pieniężnego, w zamian za spełnienie warunków Promocji.

§ 3

Warunki Promocji

  1. Promocja trwa w okresie od godziny 00:01 dnia 1 listopada 2024 r. do godziny 23:59 dnia 30 listopada 2024 r.
  2. Aktywny Gospodarz, który weźmie udział w Promocji w okresie jej trwania, uzyska w okresie posiadania statusu Aktywnego Gospodarza oraz po przedłużeniu abonamentu na kolejny okres, prowizję za rezerwacje z Serwisu Nocowanie.pl w wysokości 1 (jeden) %.
  3. Aktywny Gospodarz, który przystąpił do Promocji w okresie jej trwania, uprawniony będzie do niższej prowizji (§3 ust. 2 lit. a – 1%) przez cały okres współpracy z Serwisem Nocowanie.pl, pod warunkiem przedłużania statusu Aktywnego Gospodarza o kolejne okresy. Utrata statusu Aktywnego Gospodarza i nieprzedłużenie abonamentu o kolejny okres skutkuje trwałą utratą prawa do niższej prowizji od rezerwacji wykonanych za pośrednictwem Serwisu Nocowanie.pl, oraz powrót do prowizji za rezerwacje z serwisu Nocowanie.pl w wysokości obowiązującej w chwili utraty statusu Aktywnego Gospodarza (w okresie obowiązywania promocji wynosi ona 12%).
  4. Udział w Promocji pozostaje bez wpływu na wysokość prowizji obowiązującą Aktywnego Gospodarza z tytułu rezerwacji wykonanych za pośrednictwem serwisów Noclegi.pl, Szallas.hu, Travelminit.ro oraz Hotely.cz. Prowizja ta obowiązuje w wysokości wynikającej z regulaminu Noclegi.pl i w okresie obowiązywania Promocji wynosi 12%.
  5. Aktywny Gospodarz, który przystąpi do Promocji w okresie jej trwania, do grudnia 2024 r. będzie posiadał wizytówkę obiektu w Serwisie Nocowanie.pl w modelu zapytaniowym oraz oddzielnie na liście obiektów rezerwacyjnych w serwisach Nocowanie.pl, Noclegi.pl, Szallas.hu, Travelminit.ro oraz Hotely.cz. W grudniu 2024 r. aktywna pozostanie wyłącznie wizytówka rezerwacyjna w serwisach Nocowanie.pl, Noclegi.pl, Szallas.hu, Travelminit.ro oraz Hotely.cz.

Obowiązki Uczestników

§ 4

  1. Uczestnik jest zobowiązany przestrzegać postanowienia niniejszego Regulaminu.
  2. Niedopuszczalne jest podejmowanie przez Uczestników działań sprzecznych z prawem, sprzecznych z zasadami współżycia społecznego, uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe lub naruszających zasady netykiety.
  1. Organizator zobowiązuje się powiadamiać Uczestników o przebiegu Promocji.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Promocji Uczestników, a w skrajnych przypadkach do blokowania uczestnictwa w Promocji tych Uczestników, którzy naruszają postanowienia niniejszego Regulaminu, a w szczególności:
    a) biorą udział w Promocji z użyciem fikcyjnych danych,
    b) prowadzą działania sprzeczne z prawem, z dobrymi obyczajami, a w szczególności, gdy godzą swym zachowaniem w interesy osób trzecich,
    c) prowadzą działania, co do których zajdzie uzasadnione przypuszczenie, że mogą one prowadzić do prób obejścia Regulaminu lub zabezpieczeń i zasad funkcjonowania Promocji,
    d) prowadzą działania naruszające uzasadnione interesy Organizatora lub Sprzedawcy lub godzą w ich wizerunek.
  3. W przypadku zaistnienia siły wyższej lub innego zdarzenia, na które Organizator nie ma wpływu i którym mimo dołożenia należytej staranności nie mógł przeciwdziałać, Organizator zastrzega sobie prawo do przedłużenia, skrócenia, zawieszenia, przerwania lub odwołania Promocji. W takim przypadku Organizator poinformuje Uczestników o powodach zaistniałych zmian i zaproponuje inną formę Promocji, która nie pogorszy dotychczasowych warunków uczestnictwa, a w szczególności nie będzie oferować nagrody o mniejszej wartości lub gorszej jakości jak pierwotnie przyrzeczona.
  4. Organizator Promocji w zakresie dopuszczalnym prawem nie ponosi odpowiedzialności za:
    a) ewentualne problemy techniczne, w szczególności związane z działaniem dostawców usług internetowych, które mogłyby mieć wpływ na wypełnienie warunków uczestnictwa w Promocji,
    b) połączenia internetowe, w szczególności za przerwanie, zawieszenie lub zniekształcenie takiego połączenia mogących spowodować stratę lub zniszczenie treści.

Prawa i obowiązki Organizatora

§ 5

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji, Uczestnicy mogą zgłaszać Organizatorowi w czasie trwania Promocji, na adres siedziby Organizatora lub na adres: partner@nocowanie.pl
  2. Zaleca się, aby reklamacja zawierała: imię, nazwisko i adres korespondencyjny Uczestnika. Zachęca się, aby reklamacja zawierała również opis i powód reklamacji oraz dane identyfikacyjne obiektu Uczestnika, którego dotyczy reklamacja (ID obiektu lub nazwa obiektu i miejscowość, w której się znajduje).
  3. Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, jednakże nie dłużej niż w ciągu 14 dni od dnia ich otrzymania przez Organizatora.
  4. Uczestnik zostaje powiadomiony o decyzji Organizatora na adres podany w reklamacji w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji lub na udostępniony w tym celu przez Uczestnika adres e-mail – w zależności od formy, w jakiej została złożona reklamacja.

Reklamacje

§ 6

  1. Wszelkie informacje o Promocji zawarte w jakichkolwiek materiałach promocyjnych i reklamowych mają jedynie charakter pomocniczy. Informacjami wiążącymi są postanowienia niniejszego Regulaminu.
  2. Regulamin Promocji jest ponadto dostępny do wglądu w siedzibie Organizatora.
  3. Organizator zobowiązuje się, że w przypadku zmian w Regulaminie, zmiany te nie będą naruszać praw już nabytych przez Uczestników, oraz nie będą pogarszać warunków Promocji, chyba że zmiany te będą wynikać jedynie z wykonania przez Organizatora obowiązków nałożonych przez przepisy prawa.
  4. W przypadku zmian w Regulaminie, Organizator poinformuje o tym fakcie Uczestników umieszczając odpowiednie informacje na Stronie Promocji.
  5. Regulamin w wersji zmienionej obowiązuje od momentu opublikowania.

Postanowienia dotyczące niniejszego Regulaminu

§ 7

  1. Podanie Organizatorowi jakichkolwiek danych osobowych przez Uczestnika jest zawsze dobrowolne, niemniej jednak w pewnych wypadkach może być konieczne dla przeprowadzenia Promocji i/lub otrzymania Nagrody/rabatu.
  2. Organizator szanuje prawo Uczestników Promocji do prywatności i będzie przetwarzać dane osobowe Uczestników w taki sposób, w jaki wymagają tego właściwe przepisy prawa dotyczące ochrony danych osobowych obowiązujące w Unii Europejskiej i innych krajach. W szczególności Organizator stosuje się do wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej nazywane
  3. „Rozporządzeniem” lub „RODO”) (Dz.Urz.UE.L 2016 Nr 119, str.1).
  4. Dane osobowe Uczestników Promocji są przetwarzane w celu wykonania obowiązków Organizatora z tytułu Promocji, a także wypełnienia ciążących na Organizatorze obowiązków prawnych (np. umownych, podatkowych, rachunkowych), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
  5. Odbiorcami danych osobowych przetwarzanych przez Organizatora mogą być podmioty współpracujące z Organizatorem – tylko w przypadkach, gdy jest to konieczne oraz w niezbędnym zakresie – w zakresie świadczonych na rzecz Organizatora usług oraz wspierania bieżących procesów biznesowych Organizatora, w szczególności dostawcy systemów informatycznych, usług IT, hostingodawcy.
  6. Organizator będzie przechowywać dane osobowe Uczestników Promocji przez okres wynikający z przepisów prawa podatkowego.
  7. Uczestnik Promocji ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – w zakresie przetwarzania danych osobowych w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Organizatora, oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
  8. Dodatkowe informacje odnośnie do zasad i zakresu przetwarzania przez Organizatora danych osobowych Uczestnik może znaleźć także na stronie https://www.nocowanie.pl/info/polityka_prywatosci,10781,id,10781.html.

Dane osobowe

§ 8

§ 9

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji iKonsumentów pod adresem:https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php?
  2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
  3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/);
    (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Nocowanie.pl sp. z o.o.); oraz
    (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy przedsiębiorcy telekomunikacyjnego).
  4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).
  1. Zarówno Uczestnicy Promocji jak i Organizator będą dążyć do rozwiązywania wszelkich sporów powstałych na tle Regulaminu Promocji w sposób ugodowy, na drodze negocjacji.
  2. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą Promocją będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
  3. Regulamin wchodzi w życie w dniu rozpoczęcia Promocji.

Postanowienia Końcowe

§ 10